Lustre-shop.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Courier, Livrare in 1-2 zile, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii

    1,00 RON … 499,00 RON   →   19,00 RON
    499,00 RON sau peste   →   0,00 RON
  • Livrarea produselor comandate de la noi se realizeaza prin curierat, utilizand serviciul DPD,SameDay.
     
            Pentru serviciul de curierat se percepe o taxa de 19 RON, exceptie facand comenzile de peste 499 RON, ce beneficiaza de transport gratuit.
     
           Odata ce au fost preluate, comenzile ajung la destinatar in 1 – 3 zile lucratoare de la data la care factura a fost emisă și stocurile au fost confirmate în depozit. Plasarea unei comenzi nu reprezintă rezervarea produsului deoarece unele produse pot suferi avarii datorită manipulării în depozit.
    Termenul maxim de livrare poate ajunge la 30 de zile în situații excepționale când produsele nu sunt pe stoc. Dacă în termenul acesta nu se reușește aducerea pe stoc a produselor și onorarea comenzii, aceasta se va anula automat.

  • Retur produse

    Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

    • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele, trimite o solicitare de retur la adresa elitshopn@gmail.com sau la telefon 
      0775143010.
    • 2. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat    fara ramburs   la adresa indicata de colegii nostri in raspuns. Daca doresti sa trimitem noi curier sa ridice produsele, costul acestuia va incepe cu 25 lei si poate urca in functie de numarul coletelor, gabaritul acestora si greutatea lor.
    • 3. Impacheteaza produsele in asa fel incat sa te asiguri ca ajung intregi la noi, produsele trebuie sa fie in cutiile lor originale iar cutiile infoliate pentru a nu fi deteriorata cutiai la transport. Pentru produsele ce sunt returnate si ajung cu cutia deteriorata se poate percepe o taxa de 20% din valoarea produsului. Coletele care ajung cu ambalaj deteriorat vizibil, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
    • 4. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

    Termeni si conditii

    Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

    Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

    In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

    Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

    Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie, daca clientul solicita sa ii trimitem noi curier pentr ridicarea produselor, costul acestuia va fi minim 25 ron si mai mult in functie de zona, numarul de produse si greutatea/gabaritul acestora. 
    Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.

    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

    Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

    Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii logiclight.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Elit-Shop va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Elit-Shop nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

    DE RETINUT!

    In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

    De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

    Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

    Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Same Day,Fan Dpd Courier in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

     

    Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica

    Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea.    Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.


     
    Metode de plata
    • Ramburs. 
    Plata se face in lei, integral, catre agentul de curierat care efectueaza livrarea.
     
    • Online cu card bancar. Plata integrala.
    Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
     
    – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
    se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
     
    – “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
    la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

   Politica de retur


Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. In acest caz, Clientul se obliga sa notifice SC Elit Soft Net SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail / fax etc.) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile calendaristice. In caz contrar SC Elit Soft Net SRL poate refuza coletul. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

In cazul schimbului/rilor, comanda initiala este data de la care se calculeaza cele 14 zile calendaristice. Astfel clientul poate schimba in acest termen de cate ori doreste produsul/e

Clientul trebuie sa ne furnizeze un cont bancar in care valoarea produselor se inapoiaza.

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila SC Elit Soft Net SRL – colete deteriorate, produse gresit facute / gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul initial, cu etichetele intacte, fara pete/miros si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte, miros,pete,cu etichetele intacte etc (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu www.dmliving.ro ).Aceste caracteristici le solicitam pentru ca produsul trebuie returnat la producator.

Clientul beneficiaza o singura data de transport gratuit sau plata returnarii ( in functie de valoarea comenzii), in cazul unui al 2-lea schimb, isi va plati integral taxele de tur/retur, iar daca in final se doreste returnarea banilor, taxele de schimb produs sunt deduse din totalul comenzii initiale ( 19 lei sau 38 lei in functie de valoarea comenzii).

Clientul se obliga ca, inainte de expedierea returului sa sune sau sa completeze formularul de retur (LUNI pana Vineri 9:00 a.m. pana la 5:00 p.m.-Telefon: 0775143010)

Telefonic vi se va comunica metoda de returnare sau il cititi mai jos:

-returul se face doar prin curier-platit si chemat de dvs.

-prin completarea formularului de retur ne comunicati numele din comanda si contul iban pentru returnarea sumei

si daca doreste (nu este obligatoriu) poate trimite si  e-mail pe adresa evodeco23@gmail.com , care sa contina:

–      Data expedierii coletului

–      Numarul facturii si contul iban

–      Citeste AICI continutul Ordonantei de Urgenta 34/2014

Schimbul de produs se efectueaza telefonic de LUNI pana Vineri 9:00 a.m. pana la 5:00 p.m.-Telefon: 0775 143 010, noi ne ocupam in acest caz de efectuarea schimbului si trimiterea curierului la dvs.

Daca produsul nu reflecta calitatea ceruta sau este defect, plata transportului este suportata de lustre-shop.ro. In cazul in care returul este din alte motive decat cele tehnice atunci transportul produsului este suportat de client.

Elit Soft Net ,Sos Bucureti- Urziceni, nr 16-32, pavilion z Stand 90, Afumati, Ilfov