Lustre-shop.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Courier, Livrare in 1-2 zile, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii

    1,00 RON … 499,00 RON   →   19,00 RON
    499,00 RON sau peste   →   0,00 RON
  • Livrarea produselor comandate de la noi se realizeaza prin curierat, utilizand serviciul DPD,SameDay.
     
            Pentru serviciul de curierat se percepe o taxa de 19 RON, exceptie facand comenzile de peste 499 RON, ce beneficiaza de transport gratuit.
     
           Odata ce au fost preluate, comenzile ajung la destinatar in 1 – 3 zile lucratoare de la data la care factura a fost emisă și stocurile au fost confirmate în depozit. Plasarea unei comenzi nu reprezintă rezervarea produsului deoarece unele produse pot suferi avarii datorită manipulării în depozit.
    Termenul maxim de livrare poate ajunge la 30 de zile în situații excepționale când produsele nu sunt pe stoc. Dacă în termenul acesta nu se reușește aducerea pe stoc a produselor și onorarea comenzii, aceasta se va anula automat.
     
    Metode de plata
    • Ramburs. 
    Plata se face in lei, integral, catre agentul de curierat care efectueaza livrarea.
     
    • Online cu card bancar. Plata integrala.
    Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
     
    – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
    se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
     
    – “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
    la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

   Politica de retur


Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. In acest caz, Clientul se obliga sa notifice SC Elit Soft Net SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail / fax etc.) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile calendaristice. In caz contrar SC Elit Soft Net SRL poate refuza coletul. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

In cazul schimbului/rilor, comanda initiala este data de la care se calculeaza cele 14 zile calendaristice. Astfel clientul poate schimba in acest termen de cate ori doreste produsul/e

Clientul trebuie sa ne furnizeze un cont bancar in care valoarea produselor se inapoiaza.

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila SC Elit Soft Net SRL – colete deteriorate, produse gresit facute / gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul initial, cu etichetele intacte, fara pete/miros si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte, miros,pete,cu etichetele intacte etc (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu www.dmliving.ro ).Aceste caracteristici le solicitam pentru ca produsul trebuie returnat la producator.

Clientul beneficiaza o singura data de transport gratuit sau plata returnarii ( in functie de valoarea comenzii), in cazul unui al 2-lea schimb, isi va plati integral taxele de tur/retur, iar daca in final se doreste returnarea banilor, taxele de schimb produs sunt deduse din totalul comenzii initiale ( 19 lei sau 38 lei in functie de valoarea comenzii).

Clientul se obliga ca, inainte de expedierea returului sa sune sau sa completeze formularul de retur (LUNI pana Vineri 9:00 a.m. pana la 5:00 p.m.-Telefon: 0775143010)

Telefonic vi se va comunica metoda de returnare sau il cititi mai jos:

-returul se face doar prin curier-platit si chemat de dvs.

-prin completarea formularului de retur ne comunicati numele din comanda si contul iban pentru returnarea sumei

si daca doreste (nu este obligatoriu) poate trimite si  e-mail pe adresa evodeco23@gmail.com , care sa contina:

–      Data expedierii coletului

–      Numarul facturii si contul iban

–      Citeste AICI continutul Ordonantei de Urgenta 34/2014

Schimbul de produs se efectueaza telefonic de LUNI pana Vineri 9:00 a.m. pana la 5:00 p.m.-Telefon: 0775 143 010, noi ne ocupam in acest caz de efectuarea schimbului si trimiterea curierului la dvs.

Daca produsul nu reflecta calitatea ceruta sau este defect, plata transportului este suportata de lustre-shop.ro. In cazul in care returul este din alte motive decat cele tehnice atunci transportul produsului este suportat de client.

Elit Soft Net ,Sos Bucureti- Urziceni, nr 16-32, pavilion z Stand 90, Afumati, Ilfov