PRETUL PRODUSELOR

Toate preturile afisate pe site-ul www.lustre-shop.ro sunt exprimate in RON si contin TVA 20%. Orice comanda plasata prin intermediul site-ului www.lustre-shop.ro, telefonic la numerele de pe site sau la adresa de e-mail office@lustre-shop.ro, are valoare contractuala conform legislatiei in vigoare.

Indiferent de modalitatea aleasa de catre client pentru plasarea comenzii, el trebuie sa fie de acord cu termenii si conditiile de pe site, intelegand totodata valoarea contractuala a fiecarei comenzi efectuate.

POLITICA DE RETUR

Conform legislatiei in vigoare (care poate fi accesata aici), poti sa returnezi produsele achizitionate de pe www.lustre-shop.ro, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la livrarea produsului.

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile * de la primirea produsului"

* Produsele care se aduc pe "Comanda Speciala" - adica la solicitarea expresa a clientului reprezinta Comanda Ferma din partea acestuia si nu pot fi returnate, dar beneficiaza de garantie conform cu fiecare produs achizitionat !

Returnarea se poate face cu respectarea urmatoarelor conditii:

În cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat.
Cheltuielile de transport sunt suportate de client (dus-intors.)
In cazul in care produsul a fost expediat cu transport gratuit se va factura conform curierului care va innapoia produsul/produsele.
Produsul trebuie sa fie in ambalajul original
Daca produsul sau ambalajul acestuia prezinata urme de deteriorare hard cat si soft ne rezervam dreptul de a refuza primirea retur a acestuia
Produsul comandat a fost adus special pe comanda la solicitarea clientului si / sau produsul comandat a fost vandut catre client cu discount negociat !


SC MariDav Italia Srl SRL iti va innapoi contravalorea produsului in cel mult 30 de zile de la acceptarea returului, prin virament bancar in contul mentionat de Client.

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.

Consumatorul trebuie sa completeze un formular de returnare a produsulelor. Serviciul nostru specializat va verifica toate datele completate de consumator si va emite o notificare prin email catre client care contine numarul de autorizare a denuntarii contractului. O copie a acestei notificari ce poate fi tiparita de catre consumator din contul propriu, sau direct din emailul primit, trebuie semnata si atasata obligatoriu coletului ce contine produsele ce urmeaza a fi returnate. Acest document trebuie atasat coletului ce contine produsele returnate astfel incat el sa fie vizibil fara a desface respectivul colet.

NU VOR FI ACCEPTATE COLETELE CARE:

au fost trimise fara notificare prealabila;
au fost trimise in sistem ramburs;
conţin produse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de către Client si care nu se afla In stocul uzual al Vânzătorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme sau a plaţii unui avans sau produse cu discount, in termenii agreaţi de parti. Vânzătorul va Informa Clientul daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala);
nu conţin elementele necesare identificării returului (factura, bonului de vânzare).
Trimiterea unei notificări prin intermediul unul e-mail la una dintre adresele specificate la rubrica "CONTACT" din cadrul SITE-ului, menţionând numărul facturii din care provin produsele, denumirea si cantitatea reperelor In cauza.
Dupa ce primiţi confirmarea noastră, produsele se pot returna personal sau prin curier la punctul de lucru S.C. MARIDAV ITALIA S.R.L, adresa str. Sabinelor, nr. 20A, Com. Lumina, jud. Constanta, tel. 0769.690.243, împreuna cu factur si bonul de vânzare.
Produsele returnate se accepta numai in ambalajul original nedeteriorat (sa nu fie rupt, murdar, scris etc.) si in componenta completa (in aceeaşi stare in care le-ati primit dumneavoastră), pentru a putea fi revandute ca produse noi.
In cazul in care optaţi pentru livrarea prin curier, va rugam sa împachetaţi produsele corespunzător, astfel incat ambalajul producătorului sa nu prezinte urme de scoci sau alte deteriorări legate de impachetare (recomandam folosirea ambalajului in care ati primit comanda de la noi).
Costul transportului va fi suportat direct de către client in momentul ridicării coletului de către firma de transport, la preturile practicate de către aceasta.
Din motive administrative, va rugam sa NU trimiteţi produsele optând pentru serviciul de ramburs.
Dupa ce coletul ajunge la noi, se constata daca indeplineste condiţiile mai sus menţionate, in caz contrar dumneavoastră veti fi instiintat prin apel telefonic sau pe adresa de e-mail.
Contravaloarea produselor returnate se depune GRATUIT in contul IBAN comunicat de către client (contul IBAN trebuie sa aparţină persoanei pe numele căreia s-a eliberat factura) sau prin Posta Romana folosind serviciul mandat postai, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la primirea produsului la sediu.
Valoarea produselor returnate nu compensează comenzile plasate ulterior.

Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzatoare in cazul unei returnari sunt suportate de către client.

Va rugam sa respectati termenii si returnare care ati fost de acord in momentul in care ati plasat comanda.

In cazul in care sunteti in situatia de a beneficia de aceasta Ordonanta, ne rezervam dreptul la o justa despagubire privind contravaloarea taxelor de transport, in cazul in care se aduc pe "Comanda Speciala" din Uniunea Europeana.



CONFIDENTIALITATEA DATELOR

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, SC MariDav Italia SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este: Confirmarea si finalizarea cu succes a comenzilor telefonice sau online plasate pe www.lustre-shop.ro

Sunteţi/nu sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare pentru Confirmarea si finalizarea cu succes a comenzilor telefonice sau online plasate pe www.lustre-shop.ro. Refuzul dvs. determină imposibilitatea finalizarii completarii comenzii.

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai firmelor de curierat cu care avem contract.

SC MariDav Italia SRL va folosi datele cu character personal colectate in procesul de comanda doar pentru comunicari cu cararcter commercial ce privesc produsele SC MariDav Italia Srl si ale partenerilor directi.

Conform legii 677/2001 Comunicarile comerciale vor fi insotite de un mijloc facil de dezabonare (link de dezabonare).

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la SC MariDav Italia SRL. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.

Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.

SERVICE SI GARANTII

Produsele achizitionate de pe www.lustre-shop.ro dispun de garantie in conformitate cu certificatul de garantie aferent fiecarui produs in cauza. Persoana care asigura garantia este persoana juridica mentionata pe certificatul de garantie al produsului si anume producatorul sau importatorul.

Garantia produselor se asigura la sediul SC MariDav Italia Srl (www.lustre-shop.ro) prin repararea sau inlocuirea produsului in cauza in max 15 zile lucratoare.

Produsul trebuie prezentat in ambalajul original si insotit de factura si certificatul de garantie.

Pierderea certificatului de garantie sau deteriorarea elementelor de identificare a produsului (serie, nr de identificare) atrage pierderea garantiei.
Garantia se pierde si in urmatorele cazuri:

produsul prezinta urme de lovituri, crapaturi, ciobiri etc
produsul a fost utilizat in conditii neadecvate (tensiune de alimentare necorespunzatoare, praf, umiditate, temperaturi extreme)
asupra produsului s-au efectuat interventii de catre persoane / firme neautorizate

Certificatul de garantie se gaseste in coletul pe care il primesti sau sub nota de transport lipita pe cutie (plicul transparent in care se gasesc informatiile referitoare la expeditor si receptor). In cazul in care ai verificat in aceste locuri si Certificatul de garantie lipseste, iti recomandam sa apelezi unul din numerele de telefon 0769.690.243 / 0773.846.192 iar consultantii nostri vor emite un nou certificat. Ulterior, vei primi Certificatul de garantie pe email.

Pentru produsele care prezinta defecte in perioada de garantie si nu indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e)), cumparatorul va contacta Departamentul Relatii Clienti.

ALTE CLAUZE

Ne straduim ca toate informatiile prezente sa fie corecte, complete si actualizate.

SC MariDav Italia Srl nu poate garanta si nu isi asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, neintrerupte si fara erori. Preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile pot contine inadvertente si pot fi schimbate fara o notificare prealabila.

Schimbarea și anularea comenzilor

Este posibilă schimbarea sau anularea la cerere a comenzilor excepție făcând cazurile în care comanda respectivă a fost deja livrată. Pentru acest lucru vă rugăm să ne contactați telefonic la 0769690243 sau prin email la office@lustre-shop.ro în intervalul orelor de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 18:00.
În cazul renunțării la comandă, după achitarea avansului, din motive independente de vânzător, cumpărătorul se obligă să plătească cu titlu de daune-interese: 10% - 30% din valoarea totală a mărfii comandate.

Pentru utilizarea in cele mai bune conditii a site-ului www.lustre-shop.ro, se recomanda citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor.

Ne asumam dreptul de a face modificari ai acestor termeni si conditii fara o notificare prealabila. Sunteti de acord si acceptati ca, fara nici o notificare prealabila, putem sterge sau adauga orice informatie pe site sau intrerupe orice activitate pe site, iar in cazul in care se fac referiri la alte site-uri, nu confirmam si nu garantam sub nici o forma natura informatiei pe care o veti gasi pe aceste site-uri.